søndag 17. juni 2012

Within the frame

Fotokurset jeg tok i fjor lærte meg å tenkte på formålet med bildet, hva er det jeg vil fortelle. Alle bilder skal ha et budskap, sa min fotolærer. Dette er noe jeg etterhvert har blitt mer bevisst på ettersom jeg har utviklet meg i fotograferingen.

Jeg har fortsatt mye å lære, og fotokurs jeg vil ta. I mellomtiden koser jeg meg med gode fotobøker og inspirasjon på nettet.

Det var da jeg leste innlegget til Hamaca jeg fikk inspirasjonene til å se etter flere fotobøker på nettet. Hvor fint er det ikke at man kan bla i bøkene på amazon. Ikke minst fikk jeg øynene opp for denne fantastiske boken Within the Frame, som treffer meg midt i fotografhjertet. Det er akkurat dette jeg liker med fotograferingen, visjonen og meningen bak bildet. Og for noen flotte bilder..




1 kommentar:

  1. Så bra! :D Ble veldig glad i den boken jeg og, masse deilig inspirasjon og ny lærdom! Måtte bare bestille to bøker til av samme fyren!

    SvarSlett